2024 – prezent DOCTORAND ÎN PSIHOLOGIE
- UNIVERSITATEA ALEXANDRU IOAN CUZA IAȘI
- Școala doctorală de Psihologie și Științe ale Educației
- Tema tezei: Probleme de comportament alimentar, atașamentul nesigur și reglarea emoțională la pacienții chirurgiei bariatrice.
Curriculum vitae ALEXANDRA LARISA PAVEL
2020 2022 – 2024 FORMARE ÎN PSIHOTERAPIE SISTEMICĂ CENTRATĂ PE EMOȚII (PFSEFT)
- Formă de învățământ cu frecvență
- Asociația de Psihoterapie Centrată pe Emoții pentru cuplu și familie
LICENȚĂ DE PRACTICĂ CA MEDIATOR DE ÎMBOGĂȚIRE INSTRUMENTALĂ
- INSTITUTUL FEUERSTEIN – ISRAEL prin
CENTRUL NTERNAȚIONAL FEUERSTEIN ROMÂNIA - Metoda Feuerstein – Standard 1 și 2 aplicabil persoanelor cu vârste între 9 – 99 de ani
- Metoda Feuerstein – Basic 1 și 2 aplicabil copiilor cu vârste între 5 – 12 de ani
- Reabilitarea cognitivă a persoanelor cu afecţiuni cerebrale şi psihiatrice;
- Dezvoltarea flexibilității cerebrale;
- Dezvoltarea autonomiei, a independenței și a integrării socio-emoționale;
- Ca program de remediere pentru copiii cu ADHD, probleme de comportament, de relaţionare şi socializare, deficienţă de comunicare, agresivitate, deficienţă mintală, Autism, sindrom DOWN;
2018 SPECIALIZARE – COMPETENȚE ANTREPRENORIALE
- Asociația Uniunea Editorilor din România
2015-2017 CURS DE FORMARE PROFESIONALĂ COMPLEMENTARĂ– ”PSIHOLOGIA MUNCII, TRANSPORTURILOR ȘI SERVICIILOR”
- Asociația Română pentru Cunoaștere și Intervenție Psihologică
- Specializare în domeniul resurselor umane, psihologia muncii și organizational, psihologia transporturilor în raport cu cerințele pieței muncii și ale Colegiului Psihologilor din România.
2015–2017 STUDII UNIVERSITARE – PROGRAM DE FORMARE PSIHOPEDAGOGICĂ – NIVEL 2
- Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic din Universitatea Oradea (România)
- Psihopedagogia adolescenților, tinerilor și adulților
- Proiectarea și managementul programelor educaționale
- Didactica domeniului și dezvoltării în didactica specialității (învățământ liceal, postliceal, universitar)
- Practică pedagogică în învățământul liceal, postliceal și universitar
- Consiliere și orientare
- Managementul organizației școlare
2015–2017 STUDII UNIVERSITARE DE MASTERAT: PSIHOLOGIE CLINICĂ, CONSILIERE PSIHOLOGICĂ ȘI PSIHOTERAPIE
- Universitatea din Oradea, Facultatea de Științe Socio-Umane, Oradea (România)
- Cunoașterea bazei teoretice și a eticii profesionale în psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie;
- Investigarea și evaluarea tulburărilor psihologice de natură clinică sau subclinică;
- Proiectarea și implementarea intervențiilor psihologice;
- Proiectarea și realizarea unui demers de cercetare în psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie;
- Dezvoltarea autonomiei, responsabilității și inițiativei;
- Acceptarea evaluării din partea celorlalți în actul supervizării profesionale;
- Aplicarea tehnicilor de muncă în echipă.
2015 INSPECTOR RESURSE UMANE
- Ministerul Muncii, Familiei, Protecție Sociale și Persoanelor Vârstnice – Corporative Consulting, Oradea
- Cunoașterea normelor în domeniul securității și sănătății în muncă;
- Întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului;
- Organizarea recrutării și selecției de personal;
- Completarea și organizarea Registrului de evidență a salariaților;
- Întocmirea dosarului de pensionare;
- Întocmirea statutului de plată pentru personalul încadrat;
- Îndeplinirea altor activități caracteristice domeniului resurselor umane;
- Lucrul în echipă;
- Dezvoltarea profesională;
- Oferirea informațiilor privind problememlor de personal;
- Planificarea activității proprii;
- Administrarea bazei de date de evidență a personalului utilizând PC-ul.
2015 MANAGER DE FORMARE
- Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice – Euro Personal Srl, Oradea (România)
- Comunicarea cu beneficiarul;
- Lucrul în echipă;
- Managementul timpului;
- Elaborarea strategiei de formare;
- Coordonarea activităților specifice domeniului de formare;
- Monitorizarea implementării strategiei de formare;
- Marketingul formării;
- Asigurarea calității activității de formare;
- Managemntul riscurilor
2015 FORMATOR
- Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice – International Know-How Center, Oradea (România)
- Pregătirea formării;
- Realizarea activității de formare;
- Evaluarea participanților la formare;
- Aplicarea metodelor și tehnicilor speciale de formare;
- Organizarea activităților de protecția muncii;
- Instruirea cursanților pe probleme de securitate și securitate în muncă și PSI;
- Marketingul formării;
- Proiectarea programelor de formare;
- Organizarea programelor și a strategiilor de formare;
- Evaluarea, revizuirea și asigurarea caliății programelor și a strategiilor de formare.
2012–2015 STUDII UNIVERSITARE – PROGRAM DE FORMARE PSIHOPEDAGOGICĂ – NIVEL 1
- Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic din Universitatea Oradea (România)
- Psihologia educației
- Pedagogie 1 – fundamentele pedagogiei: Teoria și metodologia curicumului
- Pedagogie 2 – teoria și metodologia instruirii: Teoria și metodologia evaluării
- Managementul clasei de elevi
- Didactica specialității
- Instruire asistată de calculator
- Practică pedagogică în învățământul preuniversitar obligatoriu 1 și 2
2012–2015 STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ, SPECIALIZARE PSIHOLOGIE
- Universitatea din Oradea, Facultatea de Științe Socio-Umane, Oradea (România)
- Operarea cu concepte fundamentale în domeniul psihologiei;
- Proiectarea și realizarea unui demers de cercetare în psihologie;
- Evaluarea critică a situațiilor problematice și a soluțiilor posibile în psihologie;
- Evaluarea psihologică a individului, grupului și organizației;
- Proiectarea și realizarea intervențiilor psihologice;
- Relaționarea și comunicarea interpersonală specifică domeniului psihologiei;
- Exercitarea sarcinilor profesionale conform principiilor deontologice specifice în exercitarea profesiei;
- Aplicarea tehnicilor de muncă eficientă în echipă multidisciplinară pe diverse paliere ierarhice;
- Autoevaluarea nevoilor de formare continuă în vederea adaptării competențelor profesionale la dinamica contextului social.
2008–2012 STUDII LICEALE
- COLEGIUL NAȚIONAL „MIHAI EMINESCU”, Oradea (România)
2022 CURS DE SPECIALIZARE PSIHONUTRIȚIE
- ASOCIAȚIA PENTRU DEZVOLTAREA PSIHOLOGIEI SMART PSI
2021-2022 CURS DE PERFECȚIONARE PREVENIREA RECĂDERILOR
- Asociația pentru dezvoltarea serviciilor sociale și educaționale CATHARSIS
2021 PROGRAM DE FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ CONFERINȚA NAȚIONALĂ „REPERE TEORETICE ȘI BUNE PRACTICI ÎN PSIHOLOGIE”
- Institutul pentru cercetarea tulburărilor din spectrul autism
2021 CONFERINȚA EUROPEANĂ DE PSIHIATRIE ȘI SĂNĂTATE MINTALA „GALATIA 2021” – ADICȚIILE VIRTUALE ȘI INTERDISCIPLINARITATEA ÎN PSIHIATRIE ÎN VREMEA PANDEMIEI”
2021 FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUA
- Strategii de start-up și dezvoltare sustenabilă în cabinetul de psihologie;
- Organizarea activității și eficientizarea serviciilor în cabinetul de psihologie;
- Administrarea cabinetului de psihologie și elemente de anteprenoriat
- Cioară Corneliu – Marius – Cabinet Individual de Psihologie
2020 PROGRAM DE FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ
- Administrarea cabinetului de psihologie – gestionarea relației cu clienții;
- Organizarea activității, gestiunea datelor și evidența documentelor în cabinetul de psihologie;
- Strategii de înfințare durabilă și dezovoltare sustenabilă a cabinetului de psihologie
- Cioară Corneliu – Marius – Cabinet Individual de Psihologie
2014 FORMARE PROFESIONALĂ CONTINUĂ: WORKSHOP „ Metodologie și tehnici de lucru în cabinetele de psihologie”
- Asociația Română pentru cunoaștere și intervenție psihologică